Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Overdegrens2015 - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Overdegrens2015 - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen

Door: Reisgroep: Over de grens

02 Maart 2015 | Nederland, Nederland

De avond voor vertrek. We appen druk over en weer of we niet wat vergeten zijn en hoe zenuwachtig ieder wel niet is. Rene heeft nog nooit gevlogen en Tessa wilt zo graag kameel rijden dat ze niet kan wachten tot die kameel naar haar toegestormd komt. Lilian maakt grote zorgen of ze wel genoeg geld bij zich heeft en Stephanie vraagt zich af of ze niet teveel rotzooi meegenomen heeft en daardoor teveel kilo's heeft. We zouden bijna vergeten waarom we dit tripje naar Koeweit gaan maken. Ja je zult wel denken Koeweit wat moet je daar nou? Een niet toeristisch land waar het in de zomer wel 50 graden kan worden. Nou ik zal je vertellen het is daar gelukkig nu rond de 25/26 graden overdag en 15 graden s' nachts.

Maar wij zullen jullie even uitleggen waarom deze blog gestart is in eerste instantie omdat dit een verplicht onderdeel is van onze studie. Vanuit PABO Thomas More Hogeschool moeten wij internationaliseren, oftewel kijken hoe het onderwijs is in een ander (onbekend) land. Nou onbekend is het zeker! Deze blog houden wij natuurlijk niet alleen voor school, wij gaan prachtige onvergetelijke dingen met elkaar beleven en daar hebben wij super veel zin in!

Wij zullen verblijven bij de nicht en vriend van Stephanie die ons (waarschijnlijk) hartelijk gaan ontvangen. Alles is doorgesproken en staat vast.

Net lichtelijke zenuwen gaan wij vanavond allen lekker slapen, wij zullen proberen elke dag onze blog te updaten! Laat gerust en berichtje achter dat vinden wij leuk :)

Ps. Sorry voor eventuele spelfouten!

• 02 Maart 2015 - 22:27

Saskia Engels:

Heel veel plezier in Koeweit! Geniet ervan, goede reis morgen.

• 03 Maart 2015 - 06:48

Miranda Van Velzen:

ik vind het een behoorlijk stoere onderneming en kan niet wachten op de volgende blog. Goede reis en veel plezier.

• 03 Maart 2015 - 08:25

Peter En Jantina :

lieve schatten heel veel plezier en ga er maar lekker van genieten we zien graag iedere dag jullie verslag goede vlucht

• 03 Maart 2015 - 15:16

Jaco En Ingrid Van Duin:

Op dit moment zijn jullie begonnen aan de lange vlucht. Geniet ervan met z'n viertjes en maak een hoop lol. Vergeet niet om foto's te maken en wij kijken iedere dag weer uit naar de nieuwe blog!

• 03 Maart 2015 - 17:58

Sylvia:

Geniet en doe de groetjes aan Marjolein en vishal en ik ben benieuwd naar jullie berichtjes

• 03 Maart 2015 - 18:44

Papa En Kimberley Bieshaar:

Beste luitjes we zitten op de bank en denken aan jullie. Inmiddels hebben jullie eerste vlucht naar Istanbul gehad. Hopelijk Rene een beetje ondersteund bij zijn eerste vliegles... Heel veel plezier nog komende dagen.

• 03 Maart 2015 - 20:20

Ella De Wolf:

Heel veel plezier en een dikke knuffel voor Marjolein en Vishal :-).